пятница, 5 октября 2012 г.

ПОРТФОЛІО


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту
Подорож до міста Дієприкметник

Назва навчальної теми
Дієприкметник

Основний та другорядні предмети
Українська мова та література

Вік учнів, клас
7 клас, 12-13 років


Стислий опис проекту
У цьому проекті діти познайомляться, поглиблять та закріплять свої знання з теми «Дієприкметник». Вони дізнаються про морфологічні ознаки дієприкметника, його синтаксичну роль, навчаться розрізняти активні й пасивні дієприкметники, правильно наголошувати дієприкметники, узгоджувати їх з означуваними словами , будувати речення з дієприкметниковими зворотами, правильно використовувати дієприкметники у мовленні

План


Навчальні цілі
Учні розвинуть свої навички 21 століття: планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність в мовному середовищі. Навчаться  розпізнавати дієприкметники, відмежовувати їх від інших частин мови,  визначати морфологічні ознаки та синтаксичну роль, утворювати активні та пасивні дієприкметники, правильно писати дієприкметники,  доцільно використовувати їх у мовленні.

Опис оцінювання
На початку заняття вчитель визначає рівень знань учнів за допомогою анкетування, ЗХД-таблиць, онлайн-опитування.
Протягом проекту: вчитель проводить оцінювання учнів за допомогою мозкової атаки, обговорює основні запитання, використовує «Асоціативний кущ», таблицю «ЗХД».
Наприкінці вчитель використовує анкетування та дивиться презентацію, контрольні списки,  які створили учні для висновків про результати.


Діяльність учнів
Починаємо урок з презентації учителя, демонтруємо буклет про метод проектів.
Проводимо  он-лайн опитування, заповнює мо таблицю ЗХД.
Розповідаємо учням загальну теоретичну частину, наводимо приклади.
Ділимо учнів на 4 групи: теоретики, практики, експерти, моделююча група.
Перша група повинна знайти в Інтернеті теоретичні положення з теми та  створити  презентацію з теми «Дієприкметниковий зворот».
Група два має дослідити та навести ряд прикладів на теоретичний матеріал першої групи.
Група експертів проводить мозковий штурм на тему «Дієприкметник як особлива форма дієслова». Створює схему морфологічних ознак дієприкметника.
Група чотири моделює роботу трьох груп, а також є інформаційним сполучною ланкою між групами, допомагаючи знайти їм рішення, у разі якщо група зайшла в глухий кут.
Проводиться оцінювання знань учнів та їх розуміння проекту. Якщо учні віддалилися від теми, допомогти їм повернутися.
Провести обмін досвіду між групами, отриманим ними досвідом.
Протягом роботи над проектом учні оцінюють хід роботи, розробляють презентацію за планом.
По закінченню роботи групи показують свої результати іншим, діляться досвідом і своїми знахідками, оцінють роботу групи, оцінюють презентації. Вирішують загальну задачу, яка охоплює всі групи. Перевірити контрольний список роботи учнів. 
Проект передбачає роботу на комп'ютері, тому слід пам'ятати правила роботи за комп'ютером, отримати дозвіл батьків на використання електронної пошти та публікацію проекту. Учні оцінюють веб-ресурси.


Відомості про автора
Балагура Юлія Євгенівна
Вчитель української мови та літератури 
Харківська гімназія №152
Контактні дані:  intelsch15201@gmail.com


Відомості про тренінг
Дата проведення: 01.10-05.10.2012
Місце проведення: Харківська гімназія №152
Тренери:
Кравченко Марина Олегівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий